17 Şubat 2008 Pazar

Yeni bir başlık

Merhaba lan pis blog.

Çok kötüyüm, kafama sıkacak kadar, ama tabanca yok işte, içki de yok.

Herşey çok kötü gidiyor, moralim berbat, zaten birşeyler kötü gitti mi tüm aksilikler birbirini izler durur, birikir birikir birikir ve adamı bunalıma sokar, böylece kafana sıkmak istersin ama tabanca bulamazsın kafayı sıyırırsın, çok tuhaf bişey ya, nasıl anlatılır ki.

Dışarda berbat bi fırtına var, fırtınadan mıdır bilinmez sık sık bağlantım gidip geliyor, tabii elektriklerde, hava da soğuk.

Bilgisayarıma da virüs gibi bişey bulaştı şuan sağlıklı çalışmıyor, muhtemelen yine format atmak zorunda kalacağım, lanet olası pislikler boyunuz mu uzuyor sanki.

ng kapalı geberesice pislikler sıkıldım sizden.ve her zamanki gibi karnım aç, klavyeyi yemek istiyorum sanki, sanki klavyeyi yemek istemek yetmiyor klavye ıolmak istiyorum, bu ne berbat bi iştah :P ulan bi de yesem hani.


Yağmurum nasıl oldu acaba, çok merak ediyorum :( böyle uzakta olmak ne güçmüş ya :(
Off
Virüs makinayı ağlatmaya başladı tahminimce kısa bi süre sonra vedalaşmak zorunda kalacağım.

Neyse kısa kesip bi çaresine bakayım iyisimi.

Hadi kal sağlıcakla dostum pis blog

0 yorum: