16 Şubat 2008 Cumartesi

merhaba dünya

Her blog açılışında böyle bir yazı yazar, elbetteki wordpress blog sistemlerinden sözediyorum.
Gerçeği itiraf etmek gerekirse başlık bulamadım oraya dayadım :P
Neyse ne diyecektim :)
Boş bi vaktim - ki çoğunlukla olur böyle durumlarım- ve böyle bişey esti kafama, bundan sonra yaparmıyım bilemiyorum ama hiç bana göre olmayan blog dünyasına bende giriş yaptım.
Niyetim nedir tam olarak bilmiyorum aslında. Belki de herkesle yada hiç kimseyle konuşamadıklarımı kendi kendime konuştuklarımı bu sayede kayıt altında tutup ilerde okumak istemem, yahut bu da değildir emin değilim dedim ya, ama şu da olabilir ki, hani insan bazen birilerine içini dökmek ister ya benim hiç içimi dökeceğim kimsem olmadı amca:(( size baba diyebilirmiyim :D
Aahh ne diyorum ben,

Neyse işte blog ve ben.
Ha blogger tercihim, ha ne diye host domain parası verip wordpress ile uğraşayım ki :P blogger fazlasıyla iş görür nitelikte, beleş host beleş domain, daha ne istenir ki :)
Saat da daha geç değil ki ne diye böyle saçmalamaya başladım anlamadım ya :S hayırdır inşallah.
Neyse gitmeliyim dostum.

Neeee, dostum mu ?
:P
Tamam bundan sonra senin adın dostum olsun len pis blog :D

0 yorum: